Etykieta dla pracowników
Szkolenie grupowe

Etykieta dla pracowników
Szkolenie grupowe

Cel szkolenia

zdobycie podstawowej wiedzy na temat tego, jak zachować się w środowisku pracy: wewnątrz firmy i kiedy się ją reprezentuje

Forma

wykładowa

Jak przebiega takie spotkanie?

Spotykamy się w sali szkoleniowej. Prowadzę szkolenie na podstawie ustalonego wcześniej programu, który wybieramy na bazie następujących zagadnień:

  1. Precedencja, czyli kto ma pierwszeństwo w różnych sytuacjach w życiu zawodowym (powitanie, podawanie ręki i mowa ciała, drzwi, schody, winda, kawiarnia i restauracja, samochód, media społecznościowe).
  2. Przedstawianie siebie i innych (na żywo, przez e-mail), przechodzenie na ty, zwroty grzecznościowe i tytułowanie.
  3. Komunikacja (e-mail, pismo oficjalne, telefon, zaproszenia, karty okolicznościowe).
  4. Wizytówki (wymiana, przyjmowanie, czego nie robić).
  5. Spotkania zawodowe (small talk, w roli gospodarza i gościa, u siebie, u klienta, w kawiarni i restauracji).
  6. Relacje ze współpracownikami (open space, gabinet, biurko, hałas, prywatność).
  7. Przyjęcia i eventy w życiu zawodowym (podział, w roli gospodarza i w roli gościa, bankiet, gala, konferencja, wyjazd integracyjny, inne, rozsadzanie gości przy stole).
  8. Savoir-vivre przy stole (nakrycie, dobór menu, sposoby serwowania dań, trudne dania, alkohole, toast, szwedzki stół).
  9. Dress code (jak dopasować strój do okazji uroczystych i codziennych, strój w życiu profesjonalisty, najważniejsze rady dla panów i pań).
  10. Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami.
  11. Savoir-vivre wobec osób LGBT+.
  12. Relacje damsko-męskie w życiu zawodowym.
  13. Różnice kulturowe w relacjach z wybranymi krajami.

W trakcie takiego szkolenia uczestnicy mają możliwość zadawania pytań i dyskusji.

Szkolenie może być uzupełnione o:

Konsultacje indywidualne
Z takiej możliwości może skorzystać każdy uczestnik szkolenia lub jedynie wybrane osoby. Konsultacje mogą się odbyć na miejscu w Państwa firmie lub online. Tematem spotkań indywidualnych mogą być zagadnienia wskazane przez przełożonego lub tematy, nad którymi chciałby pracować sam zainteresowany.

Opracowanie mapy ścieżki doświadczeń,
czyli skrojonej na miarę Państwa firmy księgi standardów — instrukcji postępowania w różnych sytuacjach. Dokument może przedstawiać najważniejsze zasady etykiety w biznesie lub jedynie ich wybrany fragment, np. zasady dress code’u. Całość ściśle dopasowana do specyfiki Państwa firmy. Tutaj więcej o tym, jak to może wyglądać. 

Upominek
dla każdego uczestnika szkolenia w formie mojej książki. Więcej na ten temat tutaj.

Szkolenie utrwalające wiedzę i umiejętności
np. w formie online pół roku lub rok po pierwszym szkoleniu.

Ile osób może wziąć udział w takim spotkaniu?

optymalnie: kilkanaście/grupę; w formule online – bez limitu

Jakie są wymagania organizacyjne?

  • sala szkoleniowa,
  • projektor (wejście HDMI) i ekran,
  • nagłośnienie (w wybranych przypadkach).

Czas trwania

zależy od programu (jedno- lub dwudniowe)

Bezpłatne konsultacje

Jeśli zastanawiają się Państwo jakie rozwiązanie sprawdzi się najlepiej w przypadku Państwa firmy – porozmawiajmy. Zapraszam na bezpłatne 15-minutowe konsultacje telefoniczne. Chętnie posłucham, jakie są Państwa potrzeby i oczekiwania i zaproponuję rozwiązanie.

SZYBKI KONTAKT: +48 793 016 916

Proszę skorzystać z formularza:

    Oświadczam, że zapoznał(em/am) się z Polityką Prywatności, dotyczącą przetwarzania danych osobowych i wyrażam dobrowolną i wyraźną zgodę na przetwarzanie przez firmę Wojciech Sebastian Woclaw WSW moich danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość.