PROGRAM
Power speech
Co to jest?
Wykład, wykład połączony z rozmową z publicznością, warsztaty
O czym to jest?
TEMATY UNIWERSALNE
Jak się zachować z klasą w różnych sytuacjach, czyli najważniejsze zasady savoir-vivre’u i etykiety w biznesie
Power speech o tych wszystkich zasadach, które ułatwiają nam życie w prywatnych i zawodowych sytuacjach na co dzień. Między innymi o tym, jak dbać o dobre relacje z przełożonym, klientem, kolegą z działu, jak rozumieć hierarchię w czasach demokracji, czy płeć ma znaczenie w pracy, o zasadach netykiety (mail, telefon, komunikacja), powitania i podawania ręki, metodach przedstawianie siebie i innych, wymianie wizytówek, przechodzeniu na ty i o stroju do pracy.
Budowanie profesjonalnej marki osobistej w życiu zawodowym
Parę lat temu rozmawiałem z dwójką moich znajomych na temat naszych wspólnych klientów. Strasznie narzekali na to, jak ci klienci ich traktują. Przecierałem oczy ze zdziwienia… Ani razu nie doświadczyłem podobnej historii. W pewnym momencie jeden z moich znajomych mówi: „No tak, ale ty zawsze tak w tym krawacie i na pan. To może dlatego…”. Ta obserwacja dała mi dużo do myślenia i stała się inspiracją do stworzenia tego power speecha. W czasie spotkania opowiadam o tym, jakie zachowania, gesty czy sposoby bycia pomagają budować profesjonalną markę osobistą.
Savoir-vivre przy stole, w restauracji, kawiarni i na przyjęciu
Dużo dziś mówi się o tym, „co” jeść, ale zdecydowanie mniej na temat tego „jak” jeść z klasą. Power speech przedstawia najważniejsze zasady savoir-vivre’u przy stole. W czasie spotkania prowadzę uczestników przez dżunglę tematów: od rodzajów sztućców, przez trudne dania po to, jak być gospodarzem spotkania w restauracji. Na liście jeszcze między innymi: kieliszki, alkohole, serweta, komponowanie menu, jak obsługuje kelner, rozsadzanie gości, rozmowa przy stole czy eleganckie sposoby płacenie rachunku.
Dress code, czyli jak się ubierać do pracy i na spotkania z klientami?
Strój to komunikat niewerbalny. W życiu zawodowym mówi nie tylko o tym, kto dany strój nosi, ale również o miejscu, w którym ktoś pracuje. Ten power speech oferuje coś więcej niż obiegowe hasła z gatunku „bądź sobą” czy „nie szata zdobi człowieka”. W jego trakcie rozwiewam popularne mity i daję konkretne rozwiązania i podpowiedzi, jak się odnaleźć we współczesnym pełnym chaosu świecie wszelakich mód. Opowiada również o tym, jak dostosować strój do różnych okazji i pokazuję, jak stworzyć sobie prostą hierarchię/systematykę strojów. Wszystko po to, żeby ubieranie się do pracy czy kupowanie ubrań stało się znacznie łatwiejsze.
Spotkania biznesowe z klientami
Z naszymi klientami spotykamy się w różnych miejscach. W kawiarni, w restauracji, zapraszamy ich do naszej firmy, jedziemy z wizytą do ich siedziby albo… widzimy się z nimi online. Jak poprowadzić takie spotkanie w zależności od miejsca, w którym się odbywa? Jak być gospodarzem takiego spotkania? Jak zachowywać się jako gość? Co warto zrobić podczas spotkania z klientem, a czego na pewno robić nie należy?
Skuteczna praca online i w domowym biurze
Obecnie wiele osób pracuje w domowych biurach. Nieporównywalnie częściej niż kiedyś spotykamy się z naszymi klientami online. Jak zaplanować sobie dzień? Jak nie rozpraszać uwagi? Jak zaaranżować przestrzeń? Jak wypaść przed kamerą jak profesjonalista, nawet w sytuacji, gdy pojawiają się kłopoty? Czym spotkania online różnią się od tych offline i jakie najważniejsze płyną z tego wnioski? To tylko niektóre pytania, na które odpowiadam w czasie tego power speecha. Bazuję tu między innymi na moim dużym doświadczeniu z pracy konferansjera i wystąpień w telewizji. Ta pierwsza pozwoliła mi stać się świetnym gospodarzem, ta druga – dała mi obycie z kamerą.
Diversity & inclusion, czyli jak budować relacje z osobami należącymi do różnych mniejszości
Czy można pożegnać się z osobą niewidomą słowami „Do zobaczenia!”? Czy warto posługiwać się słowem „niepełnosprawny”? Czy używać słowa „normalny” wśród osób należących do mniejszości? Czy skierowane do osoby transpłciowej słowa „Wcale nie wyglądasz jak trans” zabrzmią jak komplement? Jak zaprosić parę jednopłciową na wydarzenie biznesowe albo na ślub? Najczęściej nasz strach wywołują te rzeczy i zjawiska, których nie mieliśmy szansy oswoić. Ten power speech odpowiada na wiele pytań, które albo sami już zdążyliśmy sobie zadać, albo które prędzej czy później przyniosą nasze codzienne spotkania z innymi ludźmi.
Wystąpienia publiczne, czyli jak mówić ciekawie i przekonująco?
Power speech o tym, jak przygotować sobie wystąpienie, jak trenować przed, jak je wygłosić i w końcu… jak wyciągnąć z tego doświadczenia wnioski. Jestem przekonany, że dopiero zrobienie tych czterech kroków pozwala na wykonanie prawdziwych postępów. Opowiadam m.in. o tym, jak radzić sobie ze stresem, jak dobierać argumenty, co przekonuje słuchaczy, jak zachowywać się stojąc przed publicznością, jak pracować z mikrofonem i czego podczas wystąpienia publicznego nie robić.
TEMATY SKROJONE NA MIARĘ
Być może Państwa pracownicy potrzebują pomocy w jakiejś konkretnej dziedzinie, np. w tym, jak właściwie reprezentować firmę na spotkaniach z klientami? Czy wprowadzają Państwo w swojej organizacji jakąś zmianę i potrzebują wsparcia komunikacyjnego? A może organizują Państwo konferencję i chcieliby Państwo power speech skrojony dokładnie pod jej uczestników? Proszę powiedzieć o swoich potrzebach, a ja przygotuję wystąpienie idealnie skrojone na miarę Państwa oczekiwań!
TEMATY NA KAŻDY MIESIĄC
Każdy miesiąc ma jakiś wyjątkowy dzień. Marzec – dzień kobiet, czerwiec – początek wakacji, grudzień – Wigilię i Sylwestra. Jeśli szukają Państwo power speecha na konkretny dzień – proszę o kontakt!
MOŻLIWOŚCI DODATKOWE
I. Mogą Państwo zamówić materiały dodatkowe w formie pdf dla uczestników szkolenia.
II. Mogą Państwo wręczyć moje książki jako prezent dla każdego słuchacza power speecha.
III. Mogę przygotować quiz na zakończenie spotkania, a jego zwycięzcom wręczyć nagrody.
IV. Mogę opublikować wpis na temat naszej współpracy w moich mediach społecznościowych.
Jak przebiega takie spotkanie?
Mogę po prostu opowiedzieć publiczności na wybrany temat (spotkanie może mieć formę wykładu) lub naprzemiennie opowiadać o wybranych wątkach i prowadzić z publicznością dialog: dyskutować i rozwiewać wątpliwości. Power speech może się odbywać na miejscu lub online. Może stanowić element konferencji, spotkania kwartalnego lub świątecznego.
Ile osób może wziąć udział w takim spotkaniu?
Moich power speechy słuchały grupy liczące do kilkudziesięciu do kilkuset osób. W zasadzie nie ma limitu.
Jakie są wymagania organizacyjne?
- projektor (wejście HDMI) i ekran,
- nagłośnienie (w wybranych przypadkach),
- ew. platforma do spotkań online.
Czas trwania
45-90 min.
Bezpłatne konsultacje
Jeśli chcą Państwo porozmawiać o tym, jaki program najlepiej sprawdzi się na Państwa wydarzeniu – zapraszam na 15-minutowe, bezpłatne konsultacje. Chętnie posłucham o Państwa potrzebach oraz oczekiwaniach i zaproponuję najlepsze rozwiązanie!
SZYBKI KONTAKT: +48 793 016 916
Proszę skorzystać z formularza: