Wojtek mógłby być wnukiem królowej Elżbiety II i Lucjana Kydryńskiego. Nasza agencja skupia ludzi, którzy zajmują się niebanalnymi rzeczami i są fachowcami w swoich dziedzinach. Od początku nie miałem wątpliwości, że Wojtek powinien być jednym z naszych mówców.
Organizatorzy różnych wydarzeń, układając ich scenariusz, szukają pomysłów na program, który byłby niecodzienny, wartościowy merytorycznie, a jednocześnie utrzymany w lekkiej i pełnej humoru atmosferze. W odpowiedzi na tę potrzebę stworzyłem propozycje, które opierają się w 100% na mojej znajomości zasad etykiety biznesu, dress code’u, savoir-vivre’u i sztuki wystąpień publicznych.
Dla kogo jest mój program?
Dla uczestników konferencji biznesowych, eventów rozwojowych, spotkań integracyjnych i świątecznych czy wyjazdów szkoleniowych.
Jaką formę ma mój program na eventy?
Moje programy przede wszystkim angażują uczestników. Najczęściej to połączenie wykładów i warsztatów. Zaczynam więc od wprowadzenia i przekazania najważniejszych informacji. Następnie przechodzimy do praktyki: przygotowujemy stół, degustujemy, próbujemy sobie poradzić z trudnymi daniami.
Jeśli ze względu na liczbę uczestników lub niedługi czas na realizację programu forma warsztatowa jest niemożliwa, staram się angażować uczestników chociaż poprzez zachęcanie ich do komentowania wybranych wątków, wypowiadania się, wchodzenia w dyskusję.
Moi klienci w przypadku konferencji czy eventów rozwojowych najchętniej wybierają formę wykładu. W przypadku spotkań integracyjnych, świątecznych czy wyjazdów szkoleniowych decydują się z kolei na formę warsztatów.
Na jaki temat może być mój program?
Savoir-vivre przy stole
Stół to prawdziwy poligon dobrych manier. Przy stole spotykamy się tymczasem nie tylko z rodziną i przyjaciółmi, ale również z przełożonymi czy klientami. Taka okazja może być jednym z najsympatyczniejszych przeżyć, kojarzonym z klasą i dobrym smakiem albo… prawdziwą męczarnią i dzikim doświadczeniem dla współtowarzyszy. O czym warto wiedzieć? Ten program przynosi wyczerpującą odpowiedź na to pytanie.
„Savoir-vivre przy stole” może być po prostu wykładem lub połączeniem wykładu i warsztatów, w czasie których uczestnicy przygotują stół do kilkudaniowego obiadu, a następnie wspólnie zasiądą do obiadu/kolacji.
Świat alkoholi starzonych
Program to opowieść o tym, jak świadomie i z największym pożytkiem korzystać z towarów luksusowych, które najczęściej towarzyszą różnego rodzaju przyjęciom i umilają spędzanie czasu wolnego. Spotkaniu towarzyszą warsztaty degustacji czterech rodzajów alkoholu: whisky, armaniaku, rumu oraz porto.
Dzięki takiemu wyborowi alkoholi uczestnicy będą mogli między innymi przekonać się, jaki efekt daje różny czas dojrzewania destylatów w beczce, poznać dwa odmienne charaktery szkockiej whisky, zobaczyć efekty produkcji rumu w dwóch różnych stylach i doświadczyć, czym różni się porto dojrzewające w beczce od tego, które ten proces przechodzi w butelce. Podróż do przeszłości, po krajach i kontynentach.
Fascynujący świat herbaty
Rozróżniamy sześć podstawowych kolorów herbaty. W Europie najpopularniejsza jest herbata czarna. Pija się też zieloną i białą. O wiele mniej znana jest już herbata pu-erh czy turkusowa. Usłyszeć o herbacie żółtej graniczy tymczasem z cudem!
Ten program to fascynująca podróż po świecie herbaty, w czasie której opowiadam o procesie jej produkcji oraz prowadzę degustację sześciu podstawowych kolorów herbat.
Towary luksusowe. Degustacja
Wykwintne i ekskluzywne spotkanie, w czasie którego mogę zaproponować uczestnikom opowieść i degustację wyjątkowych przysmaków. Możemy spróbować różnych rodzajów francuskich serów, przygotować bliny z mąki gryczanej wg przedwojennej receptury z różnymi rodzajami kawioru (jesiotr, łosoś, ślimak), degustować różne style szampana, spróbować najbardziej klasycznych koktajli czy zapalić wspólnie cygaro. Spotkanie skrojone na miarę Państwa gustów.
Power speech
Power speech to lekkie i przystępne w odbiorze wystąpienie, które ma poruszyć odbiorców i zainteresować ich danym tematem. Taka mowa zawiera praktyczne wskazówki i dodaje energii do działania. Na ogół trwa od 60 do 120 minut.
W swoich power speechach mówię między innymi o najważniejszych zasadach etykiety w biznesie i savoir-vivre’u, o tym, jak budować profesjonalną markę osobistą w życiu zawodowym, jak się ubierać do pracy i na spotkania z klientami, jak zyskać sympatię i szacunek ludzi czy o zagadnieniu „diversity & inclusion” czyli savoir-vivrze wobec osób LGBT+ i osób z niepełnosprawnościami. W tym zakresie reprezentuje mnie Agencja Power Speech, którą stworzył Marcin Prokop.
Konkurs wiedzy o savoir-vivrze, etykiecie w biznesie i dress codzie
Załóżmy, że organizują Państwo doroczne spotkanie dla swoich pracowników, np. w formie bankietu z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Chcieliby je Państwo podzielić na dwie części: merytoryczną i rozrywkową. W tej pierwszej planują Państwo oficjalne powitanie gości i prezentację podsumowującą mijający rok. Jednocześnie chcieliby Państwo dodać do tego jakiś program, który zaangażuje wszystkich gości i wniesie dodatkową wartość w postaci nietuzinkowej wiedzy, przydatnej jednocześnie w codziennej pracy. Mam dla Państwa propozycję: konkurs wiedzy o savoir-vivrze, etykiecie w biznesie i dress codzie.
Ile to może kosztować?
Cena zależy od kilku czynników, m.in.: liczby osób, które biorą udział w warsztatach (to wpływa na ilość produktów i sprzętu, który trzeba wynająć), zakresu wykładu/warsztatów (np. tego, jak bardzo rozbudowane jest menu czy na jakiej klasy alkohole lub herbaty się zdecydujemy), lokalizacji, w której się spotykamy, w końcu mojego zaangażowania w proces organizacji wydarzenia.
Powiedzieli o mnie
Marcin Prokop, ambasador Agencji Powerspeech.pl
Z Wojtkiem Wocławem wadzimy się słownie od dłuższego już czasu. Gdy się poznaliśmy, uważałam savoir-vivre za zbędny wymysł mieszczańskiego świata, ale im dłużej rozmawiam z Wojtkiem i pracujemy razem, tym częściej przyznaje mu rację, że grzeczność czyni nasze życie wygodniejszym.
dr Małgorzata Majewska, Uniwersytet Jagielloński
Wojtek prowadzi power speeche i warsztaty na temat savoir-vivre’u, etykiety w biznesie i dress code’u. Mogłoby się wydawać, że są to jakieś „staromodne” dziedziny, które nie pasują do naszych czasów – percepcja zmienia się jednak po wysłuchaniu wystąpienia. Wielu naszych klientów, wśród nich duże korporacje, bardzo sobie cenią spotkania z Wojtkiem, ponieważ mają świadomość, że to, o czym mówi,po prostu ułatwia życie – w pracy i w życiu prywatnym. Savoir-vivre i etykieta w odsłonie Wojtka przestaje być sztuką dla sztuki, a zamienia się w bardzo pragmatyczne zalecenia i porady.
Sebastian Prokop, Agencja Powerspeech.pl
Już nie raz proponowaliśmy naszym klientom warsztaty z Wojciechem S. Wocławem, m.in. o tematyce savoir-vivre’u przy stole, połączone z degustacją starzonych alkoholi. Ich uczestnicy są za każdym razem mile zaskoczeni, zaciekawieni, zaintrygowani, a przede wszystkim zadowoleni. To, co robi Wojtek, to w jakimś sensie instrukcja albo legenda do świata towarów luksusowych. Dzięki spotkaniom z nim łatwiej później odnaleźć się nie tylko w gąszczu ogromnej i różnorodnej oferty różnych trunków, ale i na spotkaniu biznesowym, które przecież nie raz toczy się przy stole. Nie mam wątpliwości, że warto korzystać z jego usług.
Agnieszka Ramiączek, ARK Events
Bezpłatne konsultacje
Jeśli chcą Państwo porozmawiać o tym, jaki program najlepiej sprawdzi się na Państwa wydarzeniu – zapraszam na 15-minutowe, bezpłatne konsultacje. Chętnie posłucham o Państwa potrzebach oraz oczekiwaniach i zaproponuję najlepsze rozwiązanie!
SZYBKI KONTAKT: +48 793 016 916
Proszę skorzystać z formularza: